Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Decoupage σε γυάλινα αντικείμενα.

Και δεν πρόκειται να σταματήσω μέχρι να τελειώσει η άδειά μου χα χα χα μωρέ καλά λέω πως βγάζω το άχτι μου...
Ποτήρια που είχαν μείνει λειψά από εξάδες τα είχα φυλάξει στην αποθήκη. Έψαξα, τα βρήκα και τα ντεκουπάρισα.

Έχω και αρκετά μπουκάλια άδεια. Βρήκα ένα που θεώρησα πως θα δέσει με τα ποτηράκια μου, χρησιμοποίησα το ίδιο μοτίφ χαρτοπετσέτας και του έφτιαξα ένα ωραιότατο πώμα από γύψο.
Τελειώνοντας μπήκε και το κρακελέ.
Να έχετε καλό βράδυ και καλή βδομάδα.

12 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που είναι και το πώμα τέλειο το λάτρεψα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλενάδα. Το πώμα το έφτιαξα με γύψο μέσα σε καλουπάκι που έχω.

      Διαγραφή
  2. Μου βαζεις ιδέες Ελενη μου πολύ ομορφα τα εφτιαξες τα γυαλινα σου... καλη εδομαδα να εχεις φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα να θαυμάσω και από εδώ το όμορφο σετάκι που έφτιαξες!
    Το δε πώμα, είναι όλα τα λεφτά!!!
    Καλή συνέχεια μέχρι το τέλος της άδειας, φιλενάδα!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλενάδα. Περαστικά σου και να προσέχεις γιατί είναι περίεργος αυτός ο καιρός και κυκλοφορούν πολλές ιώσεις. Αγκαλιά σφικτή, σφικτή!!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα είναι!!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι πανέμορφα! Ειδικά το πώμα είναι απίθανο! Μπράβο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαι καλά Θάλεια μου. Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. wow !!! it really beautiful so much.i like your good idea Thanks for the inspiration!

    Animation

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...