Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι.
Έφτιαξα βραχιολάκια πλεκτά με σύρμα και χάντρες που μου αρέσουν πάρα πολύ,


πειραματίστηκα με το τσιμέντο για πρώτη φορά και έφτιαξα μιά βάση για ρεσώ
επίσης αποφάσισα να φτιάξω αυτό το ταλαιπωρημένο τραπέζι της αυλής μου που είχε γίνει σίχριστο...


τώρα θέλω να του βάλω τζάμι επάνω ή καλύτερα πλεξιγκλάς μην γίνει κάτι, σπάσει και κοπούν τα σκυλιά μου.
Και τέλος βρήκα ένα πεταμένο ολοκαίνουριο μποτάκι και αφού το περιποιήθηκα κατάλληλα το μετέτρεψα σε γλαστράκι και το δώρισα σε μιά φίλη.
Σας φιλώ και σας καληνυχτώ!!!

12 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Ελένη. Τα βραχιόλια είναι τέλεια αλλά και τα άλλα αντικείμενα που ασχοληθηκες μαζί τους μια χαρά τα έφτιαξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά, Ελενίτσα ου!!!
    Πολύ όμορφα τα πλεκτά βραχιόλια σου αλλά όλα τα άλλα που έφτιαξες.
    Καινούργιο το έκανες το τραπεζάκι! Και πολύ έξυπνη ιδέα να του βάλεις πλεξιγκλας αντί για τζάμι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φιλεναδάκι μου. Υγεία και ότι άλλο επιθυμείς.Φοβάμαι γιά τα ζώα μας αλλά και γιά μας, γιά μένα δηλαδή έτσι άγαρμπη και απρόσεκτη που είμαι.

      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Ελένη μου.
    Από πού να αρχίσω;
    Από το μποτάκι μάλλον 😂
    Πολύ καλή η σκέψη σου να το κάνεις γλάστρα.
    Κι όλα τα άλλα που έφτιαξες, υπέροχα. Τίποτα δεν πάει χαμένο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου. Καλό μήνα να έχουμε με πολλές δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  4. Ελένη μου τέλεια και τα βραχιόλια και το μποτάκι και η βάση για ρεσώ! Όσο για το τραπέζι του ξαναέδωσες νέα πνοή! Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα όλα!!! Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σπασμένο ποτήρι έγινε υπέροχο Ελένη μου! Χαίρομαι πολύ που το αξιοποίησες και το έκανες έργο τέχνης! Πολλά φιλιά!
    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...