Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Σπιτάκια από πηλό



Σπιτάκια, σπιτάκια, σπιτάκια.....
Πηλός,χαρτοπολτός, χαρτί, γυψόγαζα, σύρμα, κουτιά άδεια από γάλα που τα χρησιμοποίησα για καλούπια, μάρμαρο, ακρυλικά χρώματα είναι τα υλικά που χρησιμοποίησα για να τα φτιάξω. Έγιναν όμορφα. Τα δύο πρώτα τα βούτηξε η Ελισάβετ (η κόρη είναι αυτή) το τρίτο κάθεται παραπονεμένο μονάχο του και όλο αναρωτιέται, ευτυχώς όχι φωναχτά γιατί δεν θα το άντεχα κι αυτό, πότε θα του φτιάξω παρέα. Περίμενε μωρε.......... ωχ είσαι και βιαστικό, θα σου φτιάξω λέμε....







12 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκούλια αυτά με τα γατουλίνια, γι αυτό σου τα βούτηξε η κορούλα...αλλά και το τρίτο μου αρέσει πολύ!!!
    Καλή συνέχεια Ελενίτσα!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τρίτο άλλαξα το χρώμα της σκεπής, γιατί τελικά δεν μου άρεσε, περιμένω να στεγνώσει και να το βερνικώσω.

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα σπιτάκια σου Ελένη μου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου.Να ευχηθώ και από δω να πάνε όλα καλά στη Ναύπακτο!!!

      Διαγραφή
  3. Το τρίτο δεν το έχω δει από κοντά αλλά μου αρέσει πολύ, για τα άλλα ξέρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα που ενώ είχε ξεκινήσει να γίνει μανιταρόσπιτο με προαύλιους χώρους και τα σχετικά, στην πορεία άλλαξε γνώμη και έμεινε χωρίς αυλόγυρο( κάτι δεν έκανα σωστά και ξεκολλούσαν τα πετράκια). Άλλαξα και το χρώμα της σκεπής.

      Διαγραφή
  4. Πολύ τυχερη η Φώφη!!! Ολα από κοντά τα βλέπει....ενώ εμείς......Ελένη γεια στα χέρια σου!!!! Πολύ όμορφα!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου έχω την εντύπωση πως εγώ είμαι περισσότερο τυχερή από τη Φώφη. Και μόνο που είμαστε κοντά και συναντιόμαστε αρκετά συχνά αυτό θα έπρεπε να μου φτάνει, αλλά είναι και αυτή η αύρα της, βρε παιδί μου, τι να σου πω....τόσο θετική, μα τόσο.....τέλος πάντων... φιλιά και από μένα γλυκειά μου Σταυρούλα!!!!

      Διαγραφή
  5. Κουκλίστικα είναι! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...