Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Decoupage σε γυαλί, ξύλο, πλαστικό.

Οταν έμαθα την τεχνική του decoupage, με τηλεφωνικές οδηγίες από την Αφροδίτη, ότι αντικείμενο είχαν βαρεθεί τα μάτια μου να το βλέπουν και το είχα καταχωνιάσει...ξεθάφτηκε...άλλαξε όψη και ξαναβρήκε τη θέση του μέσα στο σπίτι.
Εκείνη την εποχή είχα ένα ανθοπωλείο και εκμεταλεύτηκα στο έπακρο τις γνώσεις που είχα αποκτήσει μέχρι τότε. Αρχισα να αλλάζω την όψη σε απλές πήλινες γλάστρες, δίσκους, μπουκάλια, ποτήρια...κομμάτια ξύλου που έβρισκα πεταμένα στο δρόμο...
Κόντεψα το μαγαζάκι μου να το μετατρέψω σε είδη δώρων.!!!
Πρέπει όμως  να αναφέρω και το σπουδαιότερο... η χαρά μου, κάνοντας πλέον δώρα σε αγαπημένες φίλες φτιαγμένα από μένα, ήταν απερίγραπτη. Και λέω <<ήταν>> γιατί τώρα πιά είναι δεδομένο!!!
Αν κάποια φορά δεν έχω προλάβει να φτιάξω κάτι και τους πηγαίνω κάτι <αγοραστό> ούτε εγώ χαίπομαι ιδιαίτερα αλλά ούτε και αυτές!!
Μέσα εδώ μπαίνει και η Ελισάβετ που τα θέλει όλα!!!!!
Δείτε μερικά από αυτά της τότε εποχής!!


Ποτήρι με διαφήμιση μπύρας επάνω του.




Αυγό χήνας.


Γυάλινα διάφανα πιάτα.Εγιναν από την κάτω τους πλευρά!!!



Επάνω στο ξύλο και γύρω από την εικόνα έβαλα γάζα γυψαρισμένη.




 Παλιό κεραμίδι.



 Η Καινή μου Διαθήκη.

Ο αγαπημένος μου δίσκος!!!

12 σχόλια:

  1. Μπράβο βρε φιλενάδα με τα ωραία σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο Ελένη ! μπράβο ..ολα όμορφα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νοιώθω υπέροχα να ακούω όμορφα λόγια από ανθρώπους που με δίδαξαν!!!
    Σας ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα Ελένη !!! ΄Εχω ενθουσιαστεί με το μπλογκόσπιτό σου. Κάτι τέτειο ονειρεύομαι να φτιάξω κι εγώ... κάποια στιγμή, όταν θα έχω χρόνο... Μου αρέσουν πολύ οι άνθρωποι σαν και εσένα που ψάχνονται συνέχεια και ασχολούνται με χειροποίητες δημιουργίες, ιδιαίτερα όταν έχουν γούστο και έμπνευση. Σε βρήκα μέσω του Βάλε Φαντασία, αλλά εκτός του decoupage, ενθουσιάστηκα και με τις άλλες κατασκευές σου.
    Θα χαίρομαι πολύ να βλέπω τα νέα σου έργα. Καλή συνέχεια !!!
    Marie-Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου Marie-Anne. Ακόμα το χτίζω όπως βλέπεις σιγά σιγά!!!! Καλοδεχούμενη θα είσαι όποτε θες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα Ελενη μολις ανακαλυψα το σπιτακι σου και καταενθουσιαστικα μπαβοοο!!!!Μηπως θα μπορουσες να μου πεις αναλυτικα πως εκανες την καινη διαθηκη σε ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου ΜΕΛΑΝΟΥΡΙ. Αγόρασα την Καινή Διαθήκη και όπως ήταν σκληρό ήδη το εξώφυλλό της το πέρασα όλο με gesso, κόλλησα την εικόνα επάνω και γύρω γύρω ταμπονάρισα μπεζχρυσό.Τα γράμματα είναι με ανεξίτηλο χρυσό μαρκαδόρο.
      Στις 4 γωνίες έκοψα δερματάκια στο ίδιο σχέδιο και τα κόλλησα, μετά πέρασα όλη την επιφάνεια με ματ βερνίκι και τέλος κόλλησα διακοσμητικά πριτσίνια αφού πρώτα έκοψα το καρφάκι που έχουν εσωτερικά. Αυτά!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω ελενη μου για τις οδηγιες ελπιζω να τα καταφερω!!!!!

      Διαγραφή
  7. το σπιτακι σου ειναι φανταστικο και τα εργα σου επισης αν μπορεις πες μου πως εκανες την εικονα με τη γάζα γυψαρισμένη σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Ελένη μου!!Υπέροχες δημιουργίες..Θέλω να σε ρωτήσω σχετικά με την εικόνα με τη γυψαρισμένη γάζα.Αν σου είναι εύκολο να μου δώσεις οδηγίες..Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου Ντίνα. Γυψόγαζα χρησιμοποιώ, αλλά επειδή τότε που έφτιαξα την συγκεκριμένη εικόνα δεν είχα, έφτιαξα ένα ελαφρύ μείγμα γύψου, βούτηξα μέσα κομμάτια γάζας και βγήκε αυτό το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...