Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Ενα πεταμένο ξύλο!!!











Τόσο καιρό που είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο...δεν έκανα τίποτα. Την μιά μου έφταιγε ότι δεν είχα τα υλικά  κοντά μου ( και όταν λέω κοντά μου εννοώ σε απόσταση αναπνοής) ,την άλλη μου έφταιγε ότι έκανε κρύο ή ζέστη...( που κόλλαγε η θερμοκρασία του καιρού... άγνωστο...) μάλλον δεν ήθελα να παραδεχτώ ότι απλά δεν είχα διάθεση. Δεν εξηγείται διαφορετικά το όλο θέμα γιατί και τα υλικά μου είναι ακόμα απομακρυσμένα από το οπτικό μου πεδίο και η θερμοκρασία είναι αρκετά υψηλή.....αλλά και οι ώρες μου πολύ περιορισμένες. Και όμως!!!!!! Δείτε ένα στρογγυλό ξύλο που βρήκα και δεν φαντάζομαι να αναρωτιέστε... που? το χώρισα στα δύο τα έτριψα για να λειάνουν οι άκρες, και με τη γνωστή τεχνική  έφτιαξα αυτά που βλέπετε. Ελπίζω να σας αρέσουν.Τώρα σειρά έχει η θήκη των γυαλιών μου και μετά έρχεται το βαρέλι που ψευτοφαίνεται από κάτω.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...