Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Κεραμικές καρδιές.

Στις 5 Μαίου, της Αγίας Ειρήνης. η Μελίνα βαφτίζει την μικρή ζουζούνα της και το όνομα που θα ακουστεί είναι Ειρήνη...Μου παράγγειλε 4 εικόνες με την συγκεκριμένη Αγία πάνω σε πέτρα, που σκέφτηκε να κάνει δώρο στους κουμπάρους της.
Λόγω της περίστασης, κουράστηκα πολύ να βρω κατάλληλα σχέδια σε πέτρες..... η μιά μου ξύνιζε... η άλλη μου βρώμαγε.... τέλος πάντων...το αποτέλεσμα είναι ότι και οι 4 έγιναν ωραιότατες αλλά από τη βιασύνη μου να τις στείλω στην κοπέλα γιατί μένει μακρυά.... δεν πρόλαβα να τις φωτογραφίσω....
Όμως λόγω του ότι θα είναι και η γιορτούλα η πρώτη, της μικρής Ειρήνης της έφτιαξα κεραμικές καρδούλες γιά το δωμάτιό της . Αυτές δεν ξέχασα να τις φωτογραφίσω χα χα χα χα
 Χρόνια πολλά Ειρήνη και να είναι γεμάτη καρδιές με Αγάπη η ζωή σου!!!!!!!!!!!!

5 σχόλια:

  1. Χρόνια της πολλά και χαρούμενα!!! Πανέμορφες οι καρδούλες! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Marie και σε σένα πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι καρδούλες ! Αγαπημένο και τρυφερό θέμα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι καρδούλες!! Είμαι σίγουρη και οι πέτρες θα είναι το ίδιο πανέμοφες!! Πολλές ευχές και για τη μικρή Ειρήνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...