Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Εικόνες και άλλα καλούδια.

Καλοκαίρι. Βράζει ο τόπος λέμε και με τόση κούραση που έχω, ψυχική και σωματική, ούτε στη θάλασσα δεν έχω διάθεση να πάω....
Όλες οι δημιουργίες μισοτελειωμένες....
Ελάχιστα και εύκολα αυτά που έχω φτιάξει το τελευταίο διάστημα.
Εικόνες σε ξύλο


και επίσης μερικά κοσμήματα που τα φτιάχνω στον Πειραιά σαν διέξοδο, λόγω μη προσαρμογής χώρου Ακόμα.... χα χα χα
Αυτά τα δυό τα έφτιαξα με μεταξωτές κλωστές και κουκούλια

Αυτά είναι πλεκτά με σύρμα και χάντρες. Τώρα τελευταία έμαθα να πλέκω με σύρμα και τελικά μου αρέσει αρκετά αυτή η ενασχόληση...




Και αυτά είναι από διάφορα περισσεύματα που ανακάλυψα πως έχουν ξεμείνει από παλαιότερες κατασκευές...




7 σχόλια:

  1. Άργησες λίγο να φανεις αλλά γύρισες γεμάτη ομορφιές. Καλό καλοκαίρι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και οι εικόνες και τα κοσμήματα
    είναι πανέμορφα ...μπράβο
    καλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ φιλενάδα, εσύ έχεις φτιάξει ένα σωρό πράγματα!! Οι εικονες σου είναι πανέμορφες!!!!'Οσο για τα κοσμήματα, μεγάλη ποικιλία και ωραία σχέδια! Καλοφόρετα να είναι!!
    Πολλά φιλάκια και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας επισκέφτηκες με τόσο όμορφα καλούδια !!!! Οι εικόνες σου θαυμάσιες..... όσο για τα κοσμήματα το ένα είναι καλύτερο από το άλλο !!!! Μπράβο γεια στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα πολύ όμορφα!!! Τα κολιέ εξαιρετικάααα!!! Μου αρέσουν πολύ τα ογκώδη κολιέ το καλοκαίρι. Βρε Πειραιωτάκι είσαι??? Φιλιά & καλό καλοκαίρι!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη μου μας έλειψες !Πολύ ωραίες οι εικόνες σου θέλω να φτιάξω και εγώ,και τα κοσμήματά σου υπέροχα είναι,μπράβο,καλή συνέχεια.Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφα οσο και απλα εκει εναι ολη η ομορφια ... στα αγγελακια σου Ελενη μου και σε οτιέχεις κανει .. να περασεις τελεια τις γιορτινες μερες ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!!! Φιλακιαααα!!

    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βραχιόλια πλεκτά με σύρμα.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Πέρασαν και οι Άγιες μέρες του Πάσχα και παρ'όλο που ο καιρός αντιστέκεται πάμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι...